De Uitdaging
Normaal gesproken is het in oktober tijd voor de jaarlijkse leveranciersdagen bij Hoogvliet Supermarkten. Dit jaar kon dit evenement in de fysieke vorm niet doorgaan door de COVID-19 pandemie.
Onze Aanpak
Daarom is er gekozen voor een online event, waarbij MANS Events de regie heeft gehad in het hele traject. Het online platform is in de huisstijl van Hoogvliet Supermarkten opgemaakt. En in overleg met directie is er gekozen voor een plenaire sessie en 20 break-outsessies. Om de voorpret te verhogen hebben we 550 goody bags samengesteld. Deze goody bags zijn in de dagen voorafgaand aan de Leveranciersdag 2020 persoonlijk afgeleverd bij de leveranciers in heel Nederland en België.
Onderdeel van de Leveranciersdag was een rondleiding door het immense distributiecentrum. Als alternatief is ervoor gekozen een speciaal voor dit doel gemaakte bedrijfsfilm te laten zien. MANS Events verzorgde het script, de signing en de uiteindelijke bedrijfsfilm.
Het Resultaat
550 leveranciers namen deel aan deze eerste online Leveranciersdag. De reacties op dit concept waren louter positief.